مطالب آموزشی, مطالب وبلاگ

فیشال جوان ساز (ِDMK)

فیشال جوان ساز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]فیشال جوان ساز

فیشال با بهترین برند مراقبت پوست در دنیا (DMK) یکی از محبوب ترین فیشال جوان ساز  در دنیاست و بسیار مورد توجه سلبریتی ها و سایر افراد قرار گرفته است، شما می توانید این برند قدرتمند را در مرکز پوست مینا کاوه تجربه کنید و از اثرات شگفت انگیز آن متحیر شوید. در ادامه مقاله با مغز متفکر این برند آمریکایی آشنا می شویم

خلاصه‌کردن زندگی و دستاوردهای پیشگام درمان‌های پوستی، اسطوره‌ای در جوان‌سازی پوست دنه مونتاگ-کینگ، کار ساده‌ای نیست. دنه مونتاگ-کینگ، کسی است که طی 40 سال مشاهده و تجربه و تحقیق به متدهای اصلاح پوستی دست پیدا کرد که اکثرا از زمان خود جلوتر بودند.

از روسیه تا تبت، اروپا تا استرالیا و فراتر از آن، دنه مونتاگ-کینگ تلاش کرده شاخه‌های مختلف پوست و زیبایی را به هم پیوند بزند. مدت‌ها قبل از اینکه پزشکی و پیراپزشکی به مد بازارهای تبلیغاتی تبدیل شود، دنه به تحقیق عملی در کشورها و مناطق مختلف متعهد بود. وقتی رمز موفقیتش را پرسیدند، به‌سادگی و با لبخند منحصربه‌فردش جواب داد: «من فقط هر کاری لازم بود انجام داد و آدم‌های خوبی هم سر راهم قرار گرفتن!»

با اینکه افراد سرشناسی از آمریکا گرفته تا اروپا کار او را تایید کرده‌اند، اما این امر باعث نشده که از تلاش همیشگی برای رسیدن به نتایج بهتر دست بکشد و خود را به نتیجه‌ی کم قانع کند: «رسانه‌ها معمولا سعی می‌کنند ابعاد درخشان کار من رو بازتاب بدهند اما تنها چیز با اهمیت برای من کارم است؛ اصلاح و جوان‌ سازی پوست.»

کینگ در جوانی به آکنه مبتلا بود و هیچ یک از روش های درمانی به او پاسخ نداد بنابراین شروع به مطالعه و تحقیق در مورد درمان آکنه کرد.  به زودی با الهام از روش خود درمانی آکنه متوجه شد که سلول‌های انسانی آنچه را که برای طبیعت آن‌ها ضروری یا به عنوان سوخت قابل استفاده نیست، نمی پذیرند. این اولین کشف مهم او بود: «اول به نتیجه نمی‌رسیدم ولی کم‌کم همه‌ی تلاش‌هام به‌نتیجه رسید. من به‌ سرعت دیدم که چطور سایر بیماری‌های پوستی مانند پیری و مشکلات خاص پوستی مرتبط با نژاد نیز قابل درمان هستند.»

اسطوره‌ای در جوان‌سازی پوست همیشه بر این عقیده است که درتخصص زیبایی بیش از حد بر محصولات تأکید می‌شود، در حالی که آن‌ها صرفاً ابزار هستند و فکر منشا همه‌چیز است. دنه مونتاگ-کینگ  (DMK) بر لزوم بررسی نزدیک پوست از نظر عملکرد، ساختار و نوسانات هورمونی تأکید داشت. به عنوان مثال، آکنه‌هایی که‌علت بروزشان غده هیپوتالاموس وکورتیزول است، باعث به وجودآمدن بسیاری از مشکلات پوستی می‌شوند؛ تا این موارد بررسی نشوند نمی‌توان به درمان مطلوب رسید. او اولین متخصص در زمینه‌ی جوان سازی پوست بود که قدرت آنزیم‌ها در جوان سازی پوست را متوجه شد؛ نه آنزیم‌های موجود در محصولات، بلکه تحریک آنزیم‌های طبیعی پوست و بدن که در تنظیم خیلی از مکانیسم‌های بدن نقش دارند. دانه می‌گوید: «درک قضیه آسان است. بدن انسان کیسه‌ای از مایعات است که حاوی چند ماده شیمیایی است که توسط آنزیم‌ها تنظیم می‌شوند و با امواج الکترومغناطیسی نگه داشته شده‌اند.»

او سیستم خود را ابداع کرد: RRPM که مخفف چهار کلمه‌ است؛ «مشکل را برطرف کن، دوباره بساز، مراقبت کن و چیزی که به دست آورده‌ای را حفظ کن.»

مدتی بعد و در دهه‌ی هشتاد، دنه مونتاگ-کینگ داروی ضد درد موضعی ساخت و آن را بیوفریز نامید که اکنون یکی از مشهورترین محصولات در جهان است. بعد از این و با گذشت چند سال و با وجود فروش باورنکردنی این محصول، دنه متوجه شد که اکنون می تواند وقت و انرژی خود را صرف تعهدی سطح بالاتر و تحقیقات جامع در زمینه‌ی مراقبت‌های پوستی کند.

این اسطوره جوان سازی پوست به‌شدت معتقد بود که بین رشته‌های پزشکی و تخصص زیبایی رابطه‌ی مستقیمی وجود دارد. برای دستیابی به این هدف، وی با برخی از پزشکان و جراحان برجسته جهان در تلاش برای بالابردن اهمیت پروتکل مناسب قبل و بعد از عمل جراحی، لیزر اسکار و بازیابی سلامت پوست در طولانی‌مدت همکاری کرد.

دنه همچنین در دانشگاه کمبریج سخنرانی کرد و فاش کرد که عبارت «محصولات آرایشی-درمانی» تنها اصطلاحی است که بعضی شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای بالا بردن فروش خود از آن استفاده می‌کنند و واقعی نیستند. بعد از این افشاء، دنه مونتاگ-کینگ (DMK) بارها برای سخنرانی‌ در آکادمی‌های معتبر جهان، از جمله آکادمی رویال لندن دعوت شد.

DMK سالانه به سراسر دنیا سفر می‌کند تا بتواند شاهد عملکرد متدش فردبه‌فرد و کشوربه‌کشور باشد.

دنه مونتاگ-کینگ همچنین با چندین مجله‌ی معتبر پوست و زیبایی در سرتاسر دنیا با انتشار مقاله همکاری می‌کند.

هر کسی که کینگ  را ملاقات کرده یا به سخنرانی‌هایش گوش داده باشد، متوجه خواهد شد که چرا او به چنین چهره محبوب رسانه‌ای تبدیل شده است. برخی معتقدند او نمودی از غرور مردانه است اما واقعیت این است که دانه فردی باسواد و متعهد است.

ترکیب شخصیت قوی DMK با اطلاعات او از صنعت و همچنین نگاه متفاوتش، او را به فردی متعهد و منحصر به فرد تبدیل کرده. مجله ووگ اروپا در یک مقاله با عنوان «گذر از جنگ درم»، از دانه به‌عنوان یکی از پنج متخصص پوست تاثیرگذار دنیا نام برد. دانه اما این القاب را قبول ندارد و می‌گوید: «من چیزی خلق نکرده‌ام. طبیعت قوانین را تنظیم می‌کند. یک دانشمند واقعی اول باید بدون هر خط فکری خاصی به مسائل نگاه کند. همه‌ی دانشمندان برجسته قرن 19 و 20 که به ما تلفن و پرواز را دادند، پیشگامان تقریباً همه چیزهایی که امروز از آن‌ها لذت می بریم، مردان معمولی بودند. اکثر آنها بدون تحصیلات رسمی یا مدرک تحصیلی بودند و صرفاً به این دلیل که کنجکاو بودند، تخیل داشتند، به قلب خود گوش می‌دادند و از دستورات طبیعت و موسیقی جهان پیروی می‌کردند، توانستند تغییری ایجاد کنند.»

دنه اخیرا 77 ساله شد اما انگار ترسی از پیر شدن و گذر زندگی ندارد. می‌گوید: «همونطور که چینی‌ها معتقدند: ما یک روز به دنیا می‌آییم و یک روز می‌میریم، این وسط هر چیزی اتفاق بیفتد به ما بستگی دارد.»

این اسطوره جوان سازی پوست در سال‌های اخیر در حال بررسی انواع محصولات لوازم آرایش است تا بتواند به بهترین محصول لوازم آرایش برای استفاده بعد از بهبود آکنه و روزاسه برسد. این چیزی است که اکثر مشتری‌ها از او خواسته‌اند.

کاری که در سال‌های اخیر انجام داده، تشکیل ائتلاف بین‌المللی از مربیان و دانشمندان برای ارتقاء دادن جوان سازی پوست، چه در ایالات متحده و چه در سراسر جهان است.

به نظر او «هر کاری که ارزش انجام شدن را دارد، ارزش آن را دارد که خوب انجام شود».

شما می توانید جوان سازی پوست با این برند قدرتمند را در کلینیک مراقبت پوست مینا کاوه تجربه کنید[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه در “فیشال جوان ساز (ِDMK)

  1. Arezoo گفت:

    سلام
    چطوری میتونم تو دوره آموزش شرکت کنم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    1. مینا کاوه گفت:

      سلام وقتتون بخیر دوره های آموزشی متنوع هستند لطفا با شماره ۰۹۰۵۸۷۴۰۱۴۵ در ارتباط باشید تا مطابق با نیازتون دوره ها معرفی بشن

نظرات بسته شده است.